Klachten - Vallei & Heuvelrug Hypotheken
Onafhankelijk advies
De laagste rente
Service & kwaliteit

Klachtenprocedure Vallei en Heuvelrug Hypotheken

  1. Inleiding

Bij Vallei en Heuvelrug Hypotheken streven wij naar de hoogst mogelijke kwaliteit van onze dienstverlening. Mocht u echter niet tevreden zijn over onze dienstverlening, dan kunt u een klacht indienen. Hieronder vindt u de stappen die u kunt volgen om uw klacht in te dienen.

  1. Stap 1: Indienen van de klacht bij Vallei en Heuvelrug Hypotheken

 

  • Contactpersoon: U kunt uw klacht schriftelijk indienen bij Stephanie van Amerongen.
  • Contactgegevens:
    • Adres: Hamersveldseweg 56, 3833 GS Leusden
    • E-mail: info@valleiheuvelrughypotheken.nl
    • Telefoonnummer: 033 – 785 51 33
  • Vereiste informatie:
    • Uw naam en contactgegevens.
    • Een duidelijke omschrijving van de klacht.
    • Relevante documentatie (zoals kopieën van correspondentie, offertes, etc.).
  1. Stap 2: Ontvangstbevestiging en onderzoek
  • Ontvangstbevestiging: Binnen vijf werkdagen na ontvangst van uw klacht ontvangt u een ontvangstbevestiging.
  • Onderzoek: Uw klacht wordt zorgvuldig onderzocht door onze klachtenfunctionaris. Dit onderzoek kan bestaan uit het beoordelen van relevante documenten, het spreken met betrokken medewerkers, en eventueel het inwinnen van extern advies.
  • Reactietermijn: Binnen vier weken ontvangt u een schriftelijke reactie van ons met een voorstel voor oplossing.
  1. Stap 3: Escalatie naar de directie

Als u niet tevreden bent met het voorstel of de afhandeling van uw klacht door onze klachtenfunctionaris, kunt u de klacht schriftelijk escaleren naar de directie van Vallei en Heuvelrug Hypotheken. U ontvangt binnen twee weken na escalatie een reactie van de directie.

  1. Stap 4: Indiening bij Kifid

Indien u na het doorlopen van onze interne klachtenprocedure nog steeds niet tevreden bent met de afhandeling van uw klacht, kunt u de klacht indienen bij het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid). Dit dient binnen drie maanden na de laatste reactie van Vallei en Heuvelrug Hypotheken te gebeuren.

  • Contactgegevens Kifid:
    • Website: kifid.nl
    • Adres: Postbus 93257, 2509 AG Den Haag
    • Telefoonnummer: 070 – 333 8 999
    • E-mail: [info@kifid.nl](mailto:info@kifid.nl)
  1. Slotopmerkingen

 

 

Wij doen ons uiterste best om uw klacht naar tevredenheid op te lossen. Het indienen van een klacht heeft geen negatieve invloed op de behandeling van uw zaak of de relatie met ons kantoor.