Bij Vallei en Heuvelrug Hypotheken streven wij naar de hoogst mogelijke kwaliteit van onze dienstverlening. Mocht u echter niet tevreden zijn over onze dienstverlening, dan kunt u een klacht indienen. Hieronder vindt u de stappen die u kunt volgen om uw klacht in te dienen.
Als u niet tevreden bent met het voorstel of de afhandeling van uw klacht door onze klachtenfunctionaris, kunt u de klacht schriftelijk escaleren naar de directie van Vallei en Heuvelrug Hypotheken. U ontvangt binnen twee weken na escalatie een reactie van de directie.
Indien u na het doorlopen van onze interne klachtenprocedure nog steeds niet tevreden bent met de afhandeling van uw klacht, kunt u de klacht indienen bij het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid). Dit dient binnen drie maanden na de laatste reactie van Vallei en Heuvelrug Hypotheken te gebeuren.
Wij doen ons uiterste best om uw klacht naar tevredenheid op te lossen. Het indienen van een klacht heeft geen negatieve invloed op de behandeling van uw zaak of de relatie met ons kantoor.